Biļešu saņemšana


  1. Apmaksātās biļetes uz teātra izrādēm iespējams saņemt:
    • Ģertrūdes ielas teātra kasē (Ģertrūdes iela 101a, iekšpagalma māja, 2. stāvs) izrāžu dienās stundu pirms izrādes sākuma, kases tālr. 22020616, e-pasts: kase@git.lv;
    • PDF formātā Pircēja norādītajā e-pastā, kāds reģistrēts Sistēmā, un www.biletes.git.lv sadaļā “Mani pirkumi” pēc autorizācijas, ja Pircējs vēlas biļeti izdrukāt patstāvīgi vai uzrādīt to elektroniski.
  2. Ja Pircējs biļešu tirdzniecības sistēmā izvēlējies saņemt iegādātās biļetes Pasākuma organizatora tirdzniecības vietā (kasē), bet jebkādu iemeslu dēļ tās nav savlaicīgi izņēmis (ierodoties ĢIT kasē ne vēlāk kā pusstundu pirms pasākuma) un/vai neapmeklē pasākumu, tad nauda par iegādātajām biļetēm netiek atgriezta. Pircēji tiek aicināti ievērot noteikto termiņu, lai izvairītos no Pasākuma kavējuma.
  3. Kasēs biļetes tiek izsniegtas, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pase, eID karte vai vadītāja apliecība). Biļetes tiek izsniegtas tikai personai, kura attiecīgajam pirkumam www.biletes.git.lv ir reģistrēta kā Pircējs. Ja Pircējs vēlas, lai biļetes tiktu izsniegtas trešajai personai, tad Pircējam ir jāsazinās ar Pasākuma organizatoru un jānoskaidro, vai šāda iespēja tiek nodrošināta.
  4. Ne vēlāk kā stundas laikā no pirkuma brīža Pircējam uz e-pastu tiek nosūtīta sistēmas ģenerēta e-biļete. Tā ir pieejama www.biletes.git.lv sadaļā “Mani pirkumi” pēc Pircēja autorizācijas un tiek nosūtīta uz Pircēja norādīto e-pastu kā PDF dokuments. Ierodoties uz izrādi, e-biļeti var uzrādīt elektroniski vai arī Pircējam biļete jāizdrukā un jāpārliecinās, ka biļetes teksts un QR kods ir skaidri salasāms un pieejams uzrādīšanai pirms ieejas izrādē.
  5. E-biļetes kopēšana un tālākpārdošana ir aizliegta!
  6. Gadījumā, ja stundas laikā Pircējam netiek veiksmīgi ģenerēta biļete (nav pieejama sadaļā ”Mani pirkumi”, nedz saņemta e-pastā PDF formātā), Pircējs tiek aicināts sazināties ar Tirgotāju, zvanot uz tālruni 25440073 vai rakstot e-pastu uz biletes@git.lv.